برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
مدل کاغذ دیواری پذیرایی.jpg

جدیدترین مدل کاغذ دیواری پذیرایی 1401

اگر آماده هستید که به اتاق پذیرایی خود ظاهری جدید بدهید و به دنبال ایده های کاغذ دیواری اتاق پذیرایی هستید، در مکان و زمان مناسبی هستید. کاغذ دیواری در چند سال اخیر محبوبیت زیادی داشته است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. راهی عالی برای افزودن رنگ، بافت و جذابیت به پذیرایی و دکوراسیون داخلی شما، اکنون ساده تر از همیشه میتوانید با کاغذ دیواری , تغییر فضای زندگی خود را در یک بعد از ظهر دلنشین انجام دهید. و ما ایده های زیادی از کاغذ دیواری برای الهام بخشیدن به شما داریم.

 

اغلب بهترین ایده های اتاق پذیرایی از یک تصویر یا عکسی که در اینترنت، تلویزیون یا مجله دیده می شود شروع می شود. شما می توانید شروع به تشکیل یک تابلوی روحی در ذهن خود کنید و تمام عناصری را که می خواهید در نظر بگیرید .ببینید ظاهر پذیرایی شما با کاغذ دیواری شیک چگونه به نظر می رسد .

 

ایده های کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

 

کاغذ دیواری کردن دیوارها، دیوارها یا حتی نیمی از دیوارها دیگر کاری وقت گیر و بیهوده نیست. با افزایش روزافزون برندهایی که هم کاغذ دیواری و هم رنگ را در سایه‌های هماهنگ عرضه می‌کنند،و آرایشی تازه به اتاق پذیرایی و  نشیمن شما کاری است که می‌توانید به راحتی آن را به عهده بگیرید

 

از این ایده های کاغذ دیواری دکوراسیون پذیرایی الهام بگیرید و ببینید که به کجا شما را می رسانند…

 

37 ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی و نشیمن برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما مام پلاسی های عزیز: 

 

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 1 )  گل پاییزی

 

 

گل‌ها که یک زمانی شلوغ و قدیمی به نظر می‌رسیدند، دوباره بر روی دیوارهای ما هستند و در اتاق‌های پذیرایی ؛  در سراسر کشور محبوب‌تر از همیشه هستند.

 

«کاغذ دیواری‌های گلدار,  دیوارهای شما را در طبیعت می‌پیچانند و تمایل دارند تعدادی رنگ را در خود جای دهند، که می‌تواند راهی عالی برای گنجاندن پالت رنگ شما در فضا باشد تا احساس منسجم و در عین حال طبیعی ایجاد کند».

 

با چاپ نسبتاً شلوغی مانند این، سعی کنید یک رنگ کلیدی را بیرون بیاورید و آن را بیشتر در اتاق خود تکرار کنید، در لوازم جانبی و مبلمان بزرگ هم مناسب است  .

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 2 ). کاغذ دیواری فیروزه ای   با چوب ساج

 

 

اگر مقدار مناسبی از مبلمان چوبی در اتاق پذیرایی خود دارید، از بوفه گرفته تا کمد، میز قهوه‌خوری، میز کناری و شاید حتی ایده‌ای برای کفپوش اتاق پذیرایی از چوب سخت ، ممکن است برای ایفا کردن این طرح به رنگ خاصی نیاز داشته باشید. کاغذ دیواری فیروزه‌ای تیز مانند این، بدون اینکه بیش از حد روشن شود، سرزندگی و شیکی  را به اتاق شما می‌بخشد.

 

این کاغذ دیواری چشمگیر که با کرکره های سفید و چوب ها,  رنگ آمیزی شده و  با رنگ سفید ترکیب شده است، بازیگوش است اما همچنان هوشمند است و به زیبایی , پشت یک بوفه ی زیبا قرار می گیرد. اکسسوری‌هایی که با دقت انتخاب شده‌اند در یک رنگ مشابه، با هم کار می‌کنند تا دکوری دلپذیری ایجاد کنند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 3  ). ترکیبی از رنگ ها را در آغوش بگیرید

 

 

ضرب المثل قدیمی می گوید: «آبی و سبز هرگز نباید دیده شوند»، اما ما مخالفیم! تقریباً هر بلوز را با هر سبزی مخلوط کنید و یک ترکیب هماهنگ و بدون دردسر برای خود به دست می‌آورید که در عین حال پر جنب و جوش و همچنین   آرامش ‌بخش است.

 

ترکیب رنگ‌های آبی و سبز در این کاغذ دیواری, به سبک هنر و صنایع دستی، پس‌زمینه‌ای ملایم برای رنگ‌های روشن‌تر مانند آبی سلطنتی و لیمویی ایجاد می‌کند. اگر هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی یک اتاق پذیرایی ، طرح رنگی را با کمی انرژی بیشتر ترجیح دهید، عالی می شود  .

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 4 ). کاغذ دیواری خود را با رنگ ترکیب کنید

 

 

انتخاب کاغذ دیواری برای دیوارهای اتاق پذیرایی و نشیمن  به این معنی نیست که رنگ نیز یک گزینه نیست. این دو در واقع می توانند به زیبایی با هم کار کنند، به خصوص اگر هر نوع پانل روی دیوارهای خود دارید، اما می خواهید کاغذ خود را با سایه مناسب جفت کنید.

 

 «هنگامی که ایده کاغذ دیواری اتاق پذیرایی و  نشیمن را با رنگ ترکیب می کنید، مهم است که رنگ را با رنگ کاغذ دیواری مطابقت دهید. با هر یک از کاغذ دیواری‌هایمان، چهار رنگ کاملاً هماهنگ را ارائه می‌کنیم تا فرآیند یک ظاهر طراحی شده را تا حد امکان ساده کنیم.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 5  )  چاپ terrazzo را برای کاغذ دیواری امتحان کنید

 

 

چاپ terrazzo شبیه به چاپ پلنگی است، زیرا تقریباً می تواند به عنوان یک رنگ خنثی دیده شود و پس زمینه ای ایجاد می کند که با آن یک طرح رنگی جسورانه تر را در یک ایده اتاق پذیرایی  مدرن ترکیب می کند. terrazzo را امتحان کنید تا به اتاق نشیمن خود حس تازه و جدیدی ببخشید.

 

به دلیل الگوی تصادفی و در مقیاس کوچک آن، زیاد حواس را پرت نمی کند و اگر از مبلمان ؛ مخصوصاً مبلمان پر جنب و جوش مانند این مجموعه ؛ کشوهای زرد استفاده کنید، به دیوار شما زیبایی می بخشد، اما همچنان به قطعه قهرمان اجازه می دهد آواز بخواند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی  6 ) آن را مطابقت دهید

 

 

برای داشتن ظاهری کاملا منسجم، چرا کاغذ دیواری خود را با ایده پرده ی پذیرایی خود مطابقت ندهید ؟ این راه ایده آل برای گسترش طرح کاغذدیواری انتخابی شما بر روی نماهای پنجره و اطمینان از عدم وجود شکستگی در الگو است.

 

بسیاری از برندها و طراحان کاغذ دیواری، پارچه و لوازم جانبی را با همان چاپ تولید می‌کنند، بنابراین به راحتی می‌توان ظاهری مشابه را حفظ کرد. اگر انتخاب پرده های تمام طول برای سلیقه شما کمی زیاد است، سعی کنید چند روکش کوسن را با چاپی مطابق با کاغذ دیواری خود انتخاب کنید تا طرح با ظرافت بیشتری در اتاق منعکس شود.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 7  ) عمق را به طرح رنگ اضافه کنید

 

 

کاغذ دیواری, به این معنی نیست که شما باید الگوها و چاپ های برجسته را اضافه کنید. روند کاغذ دیواری های بافت دار بازگشته است و به شما این امکان را می دهد که بدون غلبه بر فضا، به طرح رنگی , عمق دهید.

 

در این ایده چشمگیر اتاق پذیرایی آبی ، کاغذ دیواری با استفاده از رنگ علاقه می‌افزاید و از صاف بودن آن جلوگیری می‌کند اما از طرح رنگ آبی منحرف نمی‌شود. رنگ آمیزی تخته های دامن در اتاق به غوطه ور شدن کل دیوار در یک رنگ یکپارچه کمک می کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 8  ) پوشش دیوار را با کاغذ دیواری تقلید کنید

 

 

«پانل‌های دیواری , بافت‌های ظریفی را اضافه می‌کنند و همچنان به عملکرد اصلی خود یعنی حفظ گرما دست می‌یابند، و آرزوی ما برای لمس و مواد طبیعی را که زندگی مدرن معمولاً فاقد آن است، برآورده می‌کند. پانل‌های دیواری اغلب به‌عنوان یک افزودنی سنتی به خانه‌های ما دیده می‌شوند، اما به سرعت به امروزی بودن  می‌رسند و بسیاری از مردم چرخش خود را به تابلوسازی اضافه می‌کنند، که آن را به یک روند طراحی در دسترس‌تر تبدیل می‌کند، که آن را برای طراحی در سال 2022 بسیار مناسب می‌کند.

 

یک ایده زیبا برای کاغذ دیواری اتاق پذیرایی انتخاب کنید که جلوه ای از دیوار واقعی  را نشان دهد .

 

برای داشتن دکوراسیون داخلی جذاب تر و مدرن تر باید طراحی سقف را نیز در نظر بگیرید مقاله ی  جدید ترین طراحی سقف کاذب   مطالعه کنید 

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی  9 ). طرح کاغذ دیواری روستایی را تقویت کنید

 

 

از ایده کاغذ دیواری پذیرایی برای اضافه کردن شخصیت به طرح دکور، مانند این اتاق نشیمن روستایی استفاده کنید . برای تقویت عناصر طبیعی اتاق نشیمن خود از طرحی چشمگیر استفاده کنید، مانند صحنه جنگلی برای افزودن شخصیت به اتاق پذیرایی, کلبه با تیرهای چوبی نمایان و سقف های کم ارتفاع . انتخاب طرح کاغذدیواری در اطراف دکوراسیون موجود، رویکردی ظریف و در عین حال شیک به دکوراسیون ایجاد می کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 10 ). شومینه را با کاغذ دیواری قاب کنید

 

 

کاغذ دیواری دو طرف شومینه اتاق پذیرایی؛ و با انتخاب کاغذ دیواری به عنوان نقطه کانونی اتاق کمک می کند. کاغذدیواری را انتخاب کنید که در تضاد با دو طرف کاغذ دیواری شومینه باشد، و با سایه رنگ روی سینه دودکش متضاد باشد تا به تعادل طرح کمک کند. اثاثه یا لوازم داخلی , خنثی و مبلمان چوبی به تثبیت ظاهر کمک می کند.

 

صندلی راحتی زرد,  انتخاب رنگ برجسته را در این اتاق پذیرایی و نشیمن تقویت می کند و به آن برجستگی بیشتری می بخشد.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 11 ). بافت را به دیوارها دعوت کنید

 

 

سایه های خاکستری این طرح کاغذ دیواری سطحی «Fragments» گرما و جلوه درخشانی را ارائه می دهد. در نور طبیعی روز خوب به نظر می رسد و وقتی ایده های نورپردازی اتاق نشیمن را منعکس می کند، به خلق و خوی شب می افزاید .

 

 ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 12 ). کاغذ دیواری  هماهنگ با مبلمان راحتی

 

 

کل فضای پذیرایی  را در الگوی هماهنگ غوطه ور کنید تا یک عامل شگفت انگیز واقعی بدست آید. مطمئن شوید که اتاق به اندازه‌ی مناسب بزرگ است .زیرا الگوی شلوغ  می‌تواند بر آن تأثیر بگذارد و احساس تنگنا بودن را ایجاد  کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 13 ). گوشه ای آرام برای مطالعه ایجاد کنید

 

 

هیچ چیز کاملاً شبیه ایده کاغذ دیواری اتاق نشیمن ترومپ لوئیل برای ایجاد حس فتنه و جعل چیدمانی که واقعاً وجود ندارد، وجود ندارد. به عنوان مثال این کاغذ دیواری با جلوه کتابخانه را در نظر بگیرید، که ظاهر قفسه های کتاب روی هم را ایجاد می کند تا گوشه ای از این اتاق پذیرایی را به عنوان یک گوشه مطالعه تخیلی اختصاص دهد.

 

استفاده هوشمندانه از کاغذ دیواری می تواند حس فضا را ایجاد کند و چشم را فریب دهد تا فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 14 ) از طرح کاغذ دیواری , اثر هنری بسازید

 

 

با قاب کردن یک کاغذ دیواری، بیانیه ای از آن بسازید. این ایده خلاقانه برای دیوار اتاق پذیرایی به شما این امکان را می دهد که از کاغذ دیواری در فضای زندگی خود به روشی تخیلی تر استفاده کنید. این نه تنها برای افزودن یک حس عجیب و غریب به دکور عالی است، بلکه در صورت داشتن بودجه نیز مدرن تر  است. فقط یک رول برای پوشاندن بخش کوچکتری از دیوار مورد نیاز است.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 15 ). روی یک دیوار با الگو تسلط داشته باشید

 

 

غالب ترین دیوار اتاق را انتخاب کنید تا به دیواری خاص تبدیل شود .تا ایده کاغذدیواری اتاق پذیرایی انتخابی شما را قرار دهد. به احتمال زیاد این دیوار با شومینه روشن خواهد بود. یا اگر هیچ نقطه تمرکز معماری ندارید، ممکن است دیوار با تلویزیون باشد. یک دیوار ویژه ایجاد کنید تا بقیه دکور را لنگر بیاندازد و همه نگاه ها را به سمت کاغذ دیواری هدایت کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 16 ). پالت رنگ خود را تکمیل کنید

 

 

به دیوارهایی که به طور منسجم در کنار دیوارهای رنگ آمیزی شده در پذیرایی خاکستری قرار دارند، طرح کاغذدیواری رنگی اضافه کنید. حفظ یک طرح رنگی هماهنگ در اینجا حتی یک چاپ شلوغ را از قدرت بخشیدن به اتاق باز می دارد.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 17 ). با کاغذ دیواری یک پس زمینه تزئینی ایجاد کنید

 

 

یک واحد قفسه بندی با پشت باز را می توان به زیبایی با یک کاغذ دیواری تزئینی پشتیبان کرد. این یک راه عالی برای افزودن لایه ها به ظاهر است و فضای ذخیره سازی پذیرایی را به یک ویژگی تبدیل می کند. برای جلوگیری از سرنگونی دیوار شلوغ بقیه اتاق، مبلمان را برای تعادل خنثی نگه دارید. رنگ سفید روشن به ایجاد کنتراست کمک چشمگیری  می کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 18 ) یک اتاق با پلان باز را به هم گره بزنید

 

 

از ایده های کاغذ دیواری پذیرایی  چشم نواز, برای متحد کردن مناطق مختلف زندگی در یک اتاق نشیمن با پلان باز استفاده کنید. در اینجا، دو قسمت نشیمن جداگانه به صورت بصری توسط یک چاپ گیاهی عجیب و غریب که در کل محیط اتاق کشیده شده است، به هم کشیده شده اند. کاغذ دیواری از وسط دیوار به بالا برای جلوگیری از شلوغ شدن بیش از حد طرح استفاده شده است . این یک راه دزدکی برای صرفه جویی در هزینه در طرح شما نیز هست.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 19 ). با کاغذ دیواری  راه راه هوشمند شوید

 

 

با نوارهای راه راه ، ظاهری طراحی شده و متناسب در پذیرایی خود ایجاد کنید. آنها به همان اندازه که روی کت و شلوار ظاهر می شوند، روی دیوارهای شما نیز هوشمند به نظر می رسند. خاکستری ملایم را انتخاب کنید تا این طرح بیش از حد مردانه به نظر نرسد و رنگی لوکس با رگه های  طلایی در لوازم جانبی و مبلمان خود اضافه کنید.

 

پنجره‌ها و پرده‌ها و ایده‌های دکور اتاق نشیمن را ساده نگه دارید و دیوارها را به ویژگی یک ستاره تبدیل کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 20 ). سینه دودکش را با کاغذ دیواری بپوشانید

 

 

جزئیات معماری را در آغوش بگیرید که حس جذابیت را به فضا می بخشد. زیبایی تزئین یک منطقه کوچک با کاغذ دیواری به این معنی است که در هزینه ها صرفه جویی می کنید زیرا فقط یک رول لازم است.

در این پذیرایی کوچک، کاغذ دیواری کمک می کند تا قفسه های کتاب کاملاً انباشته شده در ایده های طاقچه دو طرف شومینه را متعادل کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 21 ). با کاغذ دیواری اواسط قرن بازی کنید

 

 

با ایده ها، رنگ ها و الگوهای کاغذ دیواری پذیرایی  اواسط قرن، یک طرح سرگرم کننده یکپارچه سازی با سیستم عامل را اضافه کنید. وقتی صحبت از چاپ های دهه 1950 به میان می آید، هر چه جسورتر باشد، بهتر است، بنابراین شجاع باشید و یک دیوار برجسته در سایه یا طرحی جسورانه ایجاد کنید. کاغذ دیواری خود را با یک مبل ساده به سبک دورهمی با رنگ مکمل متعادل کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 22 ). یک طرح کاغذ دیواری پذیرایی را انتخاب کنید و به آن بچسبید

 

 

اگر می‌دانید که به دنبال یک تم یا روند قوی در اتاق نشیمن خود هستید، پس کاغذدیواری را انتخاب کنید که مکمل و تاکید بر تم شما باشد. یک کاغذ دیواری با طرح گیاه شناسی فوراً افکار عالی در فضای باز در یک اتاق نشیمن روستایی را به ذهن متبادر می کند . با مبلمان چوبی طبیعی، رنگ‌های سنگریزه‌ای ملایم و لوازم روستیک جنگلی، موضوع را به بقیه طرح‌های خود منتقل می کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 23) . یک بیانیه با تک رنگ

 

 

پس از یک نگاه معاصر بدون زحمت برای ایده کاغذ دیواری پذیرایی خود,  شما نمی توانید با تک رنگ اشتباه کنید. با یک کاغذ دیواری سیاه و سفید پررنگ، مانند این منظره شهری چشمگیر، یک پس زمینه دراماتیک برای طرح خود ایجاد کنید.

 

کار چوبی را به رنگ مشکی رنگ کنید تا دیوارهای برجسته ی خود را قاب کنید و آن را به یک اثر هنری تبدیل کنید. برای نرم‌تر کردن طرح، مبلمان و لوازم جانبی زیادی با رنگ‌های چوب طبیعی اضافه کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 24 ). به مناطق کاملاً استوایی با رنگ های پر جنب و جوش بروید

 

 

یک اتاق سفید ساده را با کاغذ دیواری پر از گیاهان عجیب و غریب به بهشت ​​استوایی تبدیل کنید. این یک ظاهر سرگرم کننده و پر جنب و جوش است که برای اتاق نشیمن خانوادگی عالی است . با مبلمان عصایی، کرکره‌های مزرعه و یک چرخ دستی کوکتل برای مهمانی‌ها، احساس جنگل را در بقیه طرح خود ادامه دهید.

 

کاغذدیواری با پس زمینه سفید انتخاب کنید تا طرح شما با وجود جنب و جوش , همچنان سبک و مطبوع باشد.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 25 ). یک طرح تونال را امتحان کنید

 

 

یک کاغذ دیواری با سایه های مختلف , یک رنگ انتخاب کنید تا به جای اینکه فضا را تحت تأثیر قرار دهد، یک دیوار با ویژگی ظریف اما چشمگیر ایجاد کنید. برای تسکین طرح، به جای یک الگوی گیج کننده، یک طرح ساده را انتخاب کنید.

برای شکستن دیوار کاغذی، مبلمان و آثار هنری خود را در موقعیت های استراتژیک در اطراف لبه اتاق قرار دهید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 26 ). کاغذ دیواری پذیرایی با  رنگ های روشن بیاورید

 

 

اگر می خواهید سایه های روشن را به پذیرایی  خود وارد کنید، یک طرح خنثی را با یک کاغذ دیواری رنگارنگ متعادل کنید. رنگ ها را از کاغذ دیواری انتخاب کنید و آنها را در مبلمان خود تکرار کنید. این صندلی زرد لیمویی خوش طعم؛  طرح را با هم ست و هماهنگ می کند. سایه های زینتی مانند اینها برای ایده پذیرایی  تابستانی عالی هستند . از رنگ خنثی مانند بژ برای شکستن بلوک های قوی رنگ در صورت نیاز استفاده کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 27 ). روکش چوب تقلبی

 

 

از یک طرح کاغذ دیواری خلاقانه برای ایجاد جلوه چوب بر روی دیوارها استفاده کنید. در این اتاق نشیمن رنگارنگ، کاغذ دیواری جلوه روکش چوب را جعلی می کند و یک عنصر روستایی به دکوراسیون اضافه می کند. رنگ‌های درون طرح در مبلمان انتخاب شده‌اند تا طرح را هماهنگ و شیک کند. تزئینات و بافت های طبیعی نیز برای ایجاد یک اتاق نشیمن دنج عالی هستند .

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 28 ). کمی از قدرت گل به کاغذ دیواری اضافه کنید

 

 

با ایده های کاغذ دیواری پذیرایی گلدار به یک اتاق نشیمن روستایی معاصر جان ببخشید. یک چاپ گیاهی بزرگ را با دیوارهای رنگ شده ساده برای بقیه اتاق متعادل کنید تا یک ویژگی واقعی از فضا ایجاد کنید. در اینجا از کاغذ دیواری فقط برای ایجاد یک دیوار برجسته در پشت بوفه گردویی براق استفاده شده است. در اثاثیه  خود از الگوهای ساده استفاده کنید و کاغذ دیواری را در مرکز قرار دهید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 29 ).با کاغذ دیواری  حس درام ایجاد کنید

 

 

با کاغذدیواری چاپی جسورانه، به طرح پذیرایی, رنگ  آبی اضافه کنید. این الگوی غنی آبی و طلایی نیمه شب، نقطه کانونی را از سینه دودکش مدرن ایجاد می کند و بلافاصله چشم را به خود جلب می کند. طرحهای طلایی حس لوکس بودن را به فضا می بخشد و با عناصر فلزی اطراف بقیه اتاق گره می زند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 30 ). یک طرح کلاسیک قدیمی را به روز کنید

 

 

با یک کاغذ دیواری که چرخشی جدید بر روی یک چاپ کلاسیک ایجاد می کند، شروع کنید.و حال و هوای مدرنی را در پذیرایی  خود ایجاد کنید. یک طرح پیکسلی این الگوی گل را از سنتی روستایی به سبک مدرن تبدیل می کند. بنابراین، اگر دنبال کردن روندهای اتاق نشیمن چیزی است که شما می خواهید، آن را به روز می کند

برای یک طرح قوی و یکپارچه، رنگ ها و الگوها را از کاغذ دیواری خود انتخاب کنید و آنها را در مبلمان و لوازم جانبی خود تکرار کنید.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 31 ). از طبیعت در داخل خانه استقبال کنید

 

 

با کاغذ دیواری کلاسیک که گیاهان و جانوران کشور را به نمایش می گذارد، عناصری را از باغ به داخل خانه بیاورید. این اتاق پذیرایی روستایی با الهام از بهار دارای شکوفه‌های ملایم، پرندگان در حال بازی و سبزی‌های برگ‌دار است. گلدان های سیمی و آثار باستانی ظاهر پوتاگر را کامل می کنند.

سبزهای بهاری، یاسی ملایم و صورتی‌های زیبا روی زمینه‌های سفید به این سبک کلاسیک یک پیچ و تاب مدرن و تازه می‌دهند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 32 ). صحنه را تنظیم کنید

 

 

فضای باز را در آغوش بگیرید و دیوار خود را با رنگ های گرافیتی جنگلی بپوشانید. این نقاشی دیواری، درختان سر به فلک کشیده و آسمان های ابری را در پالت آرامش بخش آبی و خاکستری به تصویر می کشد. قرار دادن یک مبل تختخوابشوی مخملی نرم و پودری در مقابل یک پس‌زمینه حکاکی شده، گوشه‌ای آرام برای مطالعه ایجاد می‌کند. رنگ های تیره رویه های اثاثه یا لوازم داخلی و قالی به خوبی با کاغذدیواری برای حسی منسجم به صدا در می آیند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 33  ). به گذشته اشاره کنید

 

 

برای ایجاد دیواری با صدای بلند و غرورآفرین از یک کاغذ دیواری رترو قابل توجه در ترکیبی از رنگ های کلاسیک دهه 1970 مانند قهوه ای و نارنجی استفاده کنید. به نحوه کاغذدیواری کردن یک دیوار ویژه نگاه کنید تا راهی مطمئن برای تشخیص یک منطقه یا موضوع در فضای خود داشته باشید.

در اینجا، مجموعه ای از مبلمان مدرن و سنتی، مانند صندلی راحتی چرمی آقایان و مبل اواسط قرن، به خوبی با کابینت ویترین قدیمی می نشیند. یک اثر هنری بومی در مقیاس خاکستری این طرح دهه 1970 را تکمیل می کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 34 ). دیوارهای خود را شخصی سازی کنید

 

 

برای یک اثر هنری جذاب با جذابیت بین المللی، نقشه جهان را در دکوراسیون خود بکار ببرید. نقشه‌ها در سبک‌ها و مقیاس‌های بی‌شماری ارائه می‌شوند، و همانطور که این طرح ثابت می‌کند، هنر دیواری ,  بزرگی را ایجاد می‌کنند. برای داشتن حال و هوای قدیمی، به دنبال طراحی چند نقشه مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است، بروید.

برای عظمت خانه های روستایی، نقاشی دیواری منفجر شده با رنگ روغن را امتحان کنید. یا چرا چاپ عکس از درختان را امتحان نکنید و فضای باز را به یک آپارتمان شهری نیاورید؟

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 35 ). با الگوی نقاشی پیش بروید

 

 

الگوهای سبک قلم مو را در رنگ های پررنگ معرفی کنید. این کاغذ دیواری نقاشی بر اساس آثار نقاشان فرانسوی Bonnard، Monet و Seurat به روح هنری ادای احترام می کند. این کاغذ دیواری به سبک امپرسیونیستی بدون زحمت جلوه درجه بندی شده و ombre-را که همه ما می شناسیم و دوست داریم به نمایش می گذارد. یک آینه اتاق نشیمن ,  روی دیوار مقابل ایده های کاغذ دیواری طرح دار پذیرایی ,  قرار دهید تا در حین حرکت در اتاق، طرح را در زوایای مختلف منعکس کند.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 36 ). با بافت در تماس باشید

 

 

با کاغذدیواری مصنوعی با ظاهری واقع گرایانه، دکوراسیون دیوار پذیرایی  را از سنگ های روی هم چیده و آجری اکسپوز تقلید کنید . این کاغذ دیواری به سبک آجری برای فضاهای مدرن و شهری و همچنین خانه های روستایی عالی است، به طور موثر یک دیوار آجری سنتی و فرسوده را به تصویر می کشد.

ایده‌های کاغذدیواری مصنوعی اتاق پذیرایی اگر فقط در یک دیوار با وسایل و اکسسوری‌های خنثی نگهداری شوند، چشمگیرتر به نظر می‌رسند. کمتر، بیشتر است، بنابراین از آنها در بیش از یک یا دو اتاق استفاده نکنید وگرنه تأثیر آن کاهش می یابد.

 

ایده ی کاغذ دیواری پذیرایی 37 ). مبلمان کاغذ دیواری

 

 

چه کسی می گوید که کاغذ دیواری باید روی دیوارهای شما بماند؟ با کاغذ دیواری کردن یک مبلمان کلیدی، مانند یک بوفه، در اتاق پذیرایی  خود یک بیانیه چشمگیر ایجاد کنید. این همچنین یک راه فوق العاده برای چرخش یک آیتم قدیمی است. به سراغ کاغذ دیواری های چوبی یا آجری بروید تا ظاهری مدرن داشته باشید.

 

کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ  ؟

 

 

حتی اگر هزینه واقعی به کیفیت کاغذ دیواری یا رنگ انتخابی شما بستگی داشته باشد، تفاوت خاصی در هزینه بین کاغذ دیواری و رنگ وجود دارد. کاغذ دیواری ها هزینه اقساط اولیه بالایی دارند زیرا نیاز به کمک حرفه ای و تعداد ابزار بالا دارند. نصب کاغذ دیواری نیز نیاز به تطبیق دکور با الگوها را ایجاد می کند.

 

از طرف دیگر، رنگ های دیوار داخلی نسبتاً ارزان تر از کاغذ دیواری هستند. اگرچه نقاشی به پرسنل نیاز دارد، اما بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از کاغذ دیواری است.

 

ماندگاری کاغذ دیواری و رنگ  :

 

 

اگرچه هزینه های اقساط اولیه کاغذ دیواری بالا است، اما ماندگاری آن باعث می شود که هزینه ی آن ارزش را داشته باشد. کاغذ دیواری ها می توانند تا 15 سال دوام داشته باشند و پایداری و اطمینان بالایی دارند.

 

در حالی که رنگ دیوارها به راحتی آسیب می بینند. رنگ ها می توانند به مدت 5-6 سال روی سطحی که به خوبی آماده شده اند دوام بیاورند، هنوز هم باید هر یک  یا دو سال یکبار آن را نو کنند.

 

نگهداری کاغذ دیواری و رنگ :

 

 

هر چند رنگ دیوار شما اغلب آسیب ببیند، این عیوب کوچک را می توان بدون تلاش زیاد با رنگ آمیزی مجدد پوشانید. رنگ آمیزی مجدد نیز می تواند مطابق با رنگ موجود شما باشد. بازسازی دیوار عالی و رنگ آمیزی مجدد نیازی به کمک حرفه ای ندارد و در واقع می تواند توسط خودتان انجام شود.

 

از سوی دیگر، کاغذ دیواری ها از پوسته شدن یا پاره شدن مصون نیستند. تغییرکوچک  در یک پارگی کاغذ دیواری  باعث می شود که کل فرآیند برهنگی و چسباندن را دوباره انجام دهید، که زمان بیشتری نسبت به رنگ آمیزی مجدد دارد. حتی رول های یدکی کاغذ دیواری اصلی با کاغذدیواری محو شده در نور طبیعی همخوانی ندارد.

 

استفاده از کاغذ دیواری و رنگ :

 

 

کاغذ دیواری ها فقط برای اتاق های خاصی در خانه شما مناسب هستند. کاغذ دیواری برای آشپزخانه و حمام شما همیشه انتخاب ایده آلی نیست . کاغذ دیواری مورد استفاده , در آن مناطق مرطوب ؛ می تواند به دلیل رطوبت، کپک ها را کنده یا نشان دهد. برای اتاق‌هایی مانند اتاق‌های غذاخوری و اتاق‌خواب‌هایی که رطوبت کمتری دارند و راه‌اندازی کمتری دارند، بهتر است. اگر در شهری با آب و هوای مرطوب هستید، کاغذ دیواری ها برای شما مناسب نیستند.

 

رنگ های دیواری برای هر اتاقی مناسب هستند زیرا تمایل به دفع رطوبت از سطح خود دارند. همچنین رنگ ها و رنگ های مناسب برای شرایط مختلف آب و هوایی وجود دارد.

 

زمان آماده سازی کاغذ دیواری و رنگ :

 

 

دیوارهای خود را برای تصمیم گیری در مورد خروجی رنگ دیوار و کاغذ دیواری آماده کنید. زمان لازم برای آماده سازی دیوارها برای نصب کاغذ دیواری طولانی است. آسیب ها و نقص ها ابتدا باید برطرف شوند زیرا کاغذ دیواری ها تمایل دارند عیوب دیوار شما را برجسته کنند.

رنگ های دیواری به حداقل زمان آماده سازی نیاز دارند، زیرا عیوب دیوارهای شما را می پوشانند.

 

ظاهر و پایان کاغذ دیواری و رنگ :

 

 

همه رنگ ها با هم ترکیب نمی شوند تا ظاهری زیبا داشته باشند. استفاده از رنگ های تصادفی روی دیوارها ممکن است دست و پا چلفتی و نامناسب به نظر برسد. بنابراین گزینه‌های استفاده از رنگ‌های دیواری زیاد نیست، در حالی که انواع رنگ‌هایی مانند براق و ساتن، پوشش مورد نظر را می‌دهند. ایجاد طرح ها و الگوهای متنوع در دیوارهای داخلی خود با استفاده از رنگ زمان بر است.

 

در حالی که، با پیشرفت های بزرگ در چاپ دیجیتال و مارک های کاغذ دیواری، تنوع بی پایانی برای انتخاب وجود دارد. کاغذ دیواری الگوها و طرح های بی پایانی را در اختیار شما قرار می دهد. حتی بافت های جدیدتر نیز با استفاده از کاغذ دیواری ها امکان پذیر و آسان هستند.

 

 

آیا واقعاً می خواهید یکی را انتخاب کنید؟

 

 

هم کاغذ دیواری و هم رنگ دیوار مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب بین این دو بستگی به نیازها و شرایط شما دارد. هر دو وقتی در مکان مناسب استفاده می شوند زیبایی کاملی را ارائه می دهند. با این حال، رنگ دیوارها به طور جهانی مناسب هستند زیرا می توان از آن در هر آب و هوا و اتاق استفاده کرد. رنگ های دیواری را نیز می توان روی کاغذ دیواری های موجود خود رنگ کرد و ظاهری شاداب به خانه شما می بخشد.

 

چند مدل کاغذ دیواری پذیرایی سه بعدی  : 

 

 

برای اینکه از خانه و محل زندگی خود انرژی مثبت دریافت کنید باید بدانید که دکوراسیون خانه را بر اساس قوانین فنگشویی بچینید برای دانستن این مطلب مقاله ی  قانون فنگشویی در دکوراسیون  را بخوانید 

 

 

 

کاغذ دیواری های شیک سرویس بهداشتی سال 1401

 

 

 

 

چند  ایده ی کاغذ دیواری اتاق خواب شیک و لاکچری : 

 

 

 

 

جدیدترتین مدل های کاغذ دیواری آشپزخانه : 

 

30 ایده ی جذاب و شیک دکوراسیون آشپزخانه که باید بدانید​.کلیلک کنید 

جذاب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه در سال 1401​  کلیک کنید 

 

 

کاربران خوب مام پلاسی شما هم برای زیبایی منزلتون از کاغذ دیواری استفاده می کنین ؟ 


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود